کلکسیون


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





بازی
طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

تاریخ ایرانیان
خرید عینک آفتابی
بارسلونا و رئال مادرید
سرگرمی+جووور وا جووور
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلیکسیون و آدرس http://www.center1.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ضد دختر(سه)

سلامتی دختری که پول و ماشین براش مهم نیست
.
.
چیه زود جو گیر میشید.
اصن داریم؟
هست؟
بی خیال
سلامتی پسرای بامعرفت و با مرام

دوره ای شده که به دختر لبخند بزنی خودشو تو لباس عروسی تصور میکنه

مردی با افتخار گفت: زن من یک فرشته است
مرد دیگری جواب داد: خوش به حالت، زن من هنوز زنده است.

ﺩﺧﺘــﺮﻩ ﻫﯿﮑﻠِﺶ ﻣﺜﻠﻪ ﭘﺎﻧﺪﺍﯼ ﮐﻮﻧﮓﻓﻮ ﮐﺎﺭﻩ ،
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
"
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻇﺮﯾﻔﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺳـــﺮﺩ ﻣﯽﺷﮑﻨﻢ !"...
ﯾﮑﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻪ :
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺗﺒـــﺮ ﻧﺎﺩﺭﺷﺎﻩ ﺍﻓﺸﺎر که هیچی با کمان دامول ﻫﻢ ﻧﻤﯽﺷﮑﻨﯽ !
ﺑﺮﻭ ﺑﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺑﺮﺱ

مشکل خانمها از اونجا آغاز میشه که لاک جدیده رو میزنن
حالا باید براش شلوار و پیرهن و کفش و کیف و مانتو و روسری جور کنن

من دوس دارم همسرم ايندم خاص باشه متفاوت با همه خانوما باشه...
خواسته ي زياديم نيستا منظورم اينه كه فقط پارك دوبل بلد باشه

آرایـش چیـيــست؟لایـه نـازکیـسـت بـرروی صـورت خـانـم هـا که لــولـــو را بــه هـلـو تـبـدیـل مـیکـنـد!

یه دختـــری تعـــــریف میکرد:
دیروز داداشم چند ثانیه بهم نگاه کرد بعد با یه حالت دلسوزانه گفت : تو خونه هم که هستی آرایش کن !!!!

قضیه رنگ کردن موهای دخترا منو به یاد جونی هام میندازه که گنجشک رو رنگ می کردم و به اسم بلبل می تپوندم به پسرا !!
حالا بدمصب! از کارم که کپی می کنی، به درک!! لااقل یه اسم ازم بنویس که از کی یاد گرفتی

زن به مرد: دوسم داري؟
مرد: خبر مرگم چاره اي جز اين دارم.
و اين چنين بود كه عشق آغاز شد

این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم میگن لطفن مزاحم نشو
خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف بعد خود داف پنداری کن !!

اين دخترايي كه با يه نم بارون" کوت " مى پوشن همونايى اند كه تو حراج ٧٠ ٪ پارسال خريدند الان لحظه شمارى ميكردن زودتر بپوشن !!

اگه رگ غیرت یک زن بگیره
.
.
.
.
حتی سوسک هم جلودارش نیست

ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺷﻴﮑﻢ ﻭ ﮔﻮﻧﻪ ﻭ ﻟﺐ ﻭ ﺩﻣﺎﻏﺎﺗﻮﻧﻮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺩﻳﻦ ﺍلاﻥ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﻢ ﺷﮑﻞ ﺳﻴﻨﺪﺭﻻﺱ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﭽﻪ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﻢ ﺷﮑﻞ ﺳﻤﻨﺪﻭﻥ خوب نکنین دیگه...

این دخترایی که گوششونو میندازن بیرون منظورشون چیه ؟؟؟
مشکل شنوایی دارن یا میخوان بگن ما گوش داریم شما ندارین ؟؟؟

داشـــتم توی یه خیابونی رد میشدم همینطور که میرفتم اون طرف خیابون دخــــــتره یه جیغی کشید
من : سریع پریدم طرف دختره
خانوووووووم چیزی شده؟؟؟
دختره : نــــــــــه
من : پس چــــــــــــــــی شد؟؟؟
دختره : توروخدا بیا زیر درخت این گربه چقدر نازه
ای خدا شکرت دختر نشدیم

دقت كردين كفشاي بعضي خانوما حكم چارپايه سيار رو داره؟؟؟!!!!!

این بعضی دخترا که کفش میپوشن با نیم متر پاشنه! قصدشون اینه بلندتر شه قدشون بیشتر تو چشم باشن؟؟؟ یا خودشون رو شکنجه میدن؟؟؟

سلام خوبی ؟
اگه اجازه بدی مامانم با مامانت حرف بزنه ٬
فردا ساعت ۹ خدمت میرسیم امر خیره . . .
طرح شاد سازی دختران دم بخت !!!

من واقعا تو خلاقیت بعضی از این دخترا موندم
دختره ۱۵۰ سانت مفید قد داره؛
۱۰ سانت پاشنه زده زیر کفشش…!
کلیپس بسته رو کلش؛ اونم یه ۷ سانت مرتفع ترش کرده…!!
بعد در اومده میگه؛من دوست ندارم مردی که توی زندگیمه قد کوتاه باشه…!!!

شرکت نفت اطلاعیه زده: به زودی 3100 نفر از طریق آزمون استخدام میشن..
بعد دختره اومده کامنت گذاشته : به نظر شرکت معتبریه...
ای خداااا

نمیدونم چرا همه زنا فکر میکنن مردا عقلشون تو بازوشونه؟!!!!
اگه اینطوره زنا هم عقلشون تو زبونشونهD:
ینی از صد تا کلمه که میگن نود و نه تاش حرفای الکیه و اون یک کلمه هم جا خالیه!!!!!

سلام و احوال پرسی مردان و زنان در خیابان:
مردان:سلااااام آقا مهدی ، به علیک سلام ممد آقا،چاکرم.
زنان :سلام شهناز خانوم. حال شما خوبه؟خانواده خوبن؟بچه هات همه خوبن؟پسرت کی انشاالله عروسیشه؟راستی دخترت زایمان کرد؟ شنیدم نوه بزرگت دانشگاه قبول شده!! تا یادم نرفته شما که عازم کربلا هستید برای ما هم دعا کنید، یادتون نره و......
واااااااااااای بابا بی خیال....
تازه نوبت به دومی نرسیده که جواب بده!!!!!!

خانوووووما شارژ ايرانسل ميگيرم براتون پارك دوبــــــــــــــــــل ميكنم
شارژ و شمارتونو برام بزارین
پیغامای الکی و نیمخونم
اعتماد باید 2طرفه باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه بخواین وب پارک دوبلمم بهتون میدم!!

یه روز به یه دختره پیشنهاد ازدواج دادم.
گفت برو بزرگ شو بیا زنت میشم.
رفتم بزرگ شدم.
گفت خوب حالا که بزرگ شدی بیا زنت میشم.
گفتم مگه عقلم کمه؟دارم زندگیمو میکنم.
اینطور شد که اون ترشیدو بدبخت شد.و من یه عمر راحت زندگی کردم

دختره قدش نهایت 160سانت، وزنش ظاهرا نزدیک 100کیلو.
اون‌وخت شغل‌ش رو زده: MODELING !!!!
احتمالن مدل آدیداس شده واسه توپ

مشکل دخترا اینه که تو دل برو هستند ولی هضم شدنی نیستند

وقتی میخوای خانمی رو از کاری منع کنی بهش بگو :
برای پوستت خوب نیست” ؛ ۹۹٫۷۳% موارد جواب میده !!!

روش حال گیری دختران:
-
توخیابون خیلی با احترام از یه دختر آدرس بپرسیدبعد از جواب دادن جلوی چشماش از یکی دیگه بپرسید
۲- پشت چراغ قرمز راننده جلویی اگه دختر بود قبل ازسبزشدن چراغ دستتون رو بذارید رو بوق
۳- توی اتوبان جلوی ماشین یه دختر خانوم با سرعت ۵۰کیلومتر حرکت کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : حامد نعمتی | تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب